16 Mart 2014 Pazar

KEŞKE..

Bundan 5 yıl önce evlenirken tüm mobilyalarımı olabildiğince açık renk almıştım lake ve ceviz beraberliği çok güzeldi onlara uygun olsun diyede evimi baştan aşağıya kahverengi krem tonlarıyla bezemiştim evimdeki tek renk sarıydı oda sarı televizyonumuzun hatrına olmuştu :) sarı koltuk ve sarı bir halı eşlik etmişti ona, salonuma aldıgımız köşe takımı ise keten kumaştan krem rengi, onu bile büyüklerin çok açık renk bu zor kullanırsın çocuk olunca sıkıntı çekersin çok nidalarına kulak tıkayıp almıstım ben ki çok renge tahammül edemem beni yormadan minik minik renkler olmalı, koltuğu bu amaçla kullanırım dedim halımı değiştirinceye dek oylede oldu her ay yastıkların rengini değiştiriyodum farklı bir oda gibi oluyodu evin genelide aynı renk olunca yatak odam için aldığım bir objeyi rahatlıkla salonumda kullanabiliyodum.. ne zamanki hayatıma minik kızım girdi onunla başlayan yenileme hareketi beni bir sürü keşkeye boğdu. Ona aldığım beşiği ve dolabı ve şifonyeri beyaz tercih etmemle evdeki renksizliği farkettim çünkü beyazın yanına ne renk koyarsan yakışıyor keşke tüm mobilyalarımı en azından açık renk denilen koltuğumu beyaz alsaymışım dedim ama iş işten geçmişti :(. Şimdi evimi biraz renklendirmeye çabalıyorum işe halıları değiştirmekle başladık, gerçi biraz zorunluluktan oldu ama iyide oldu salonum için patchwork halı almayı planlıyordum fakat almaya gittiğimde işgüzar satıcı bize onların çok rağbet görmediğini bu yüzden getirtmediklerini söyleyince daha işlevsel ve uzun ömürlü olan bir yün halı aldık aldık ama benim aklım diğerlerinde kaldı :(. Şimdi sabırsızlıkla havaların ısınmasını bekliyorum evde boya badana işleri olacak belki o zaman ufak ufak değişikliğe başlarım belki değil kesin başlarım tek sorun babamız :) erkekler bu konuda biraz daha 'ne gerek var'cı bi tutum sergiliyor ama kızımla güçlerimizi birlrştirince bize uyar mecburen :)).




Hayallerimi süsleyen böyle bir ev :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder