19 Mart 2014 Çarşamba

Eşyadan azade

Bakmayın siz başlığa kendimi kandırıyorum aslında, her bahar başında 'off ne çok eşya var evde' deyip sadeleştirme çabasına giriyorum dolapları talan edip verilecekleri bir tarafa atılacakları bir tarafa ayırıp eşyadan azade olmaya çalışıyorum ama bu sadece bir sonraki bahara kadar sürüyor o zamana kadar o boşalan dolaplar yine dolu hale geliyor :). Ama bu kez kararlıyım dolaplarım boş kalacak elimdekileri yenileme peşine düştüm şimdide. Bakalım ortaya neler çıkacak :). Bloglarda gezerken şu ahşap boyama işine ayılıp bayılıyorum bende yapabilirmiyim acaba diyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum evimi beyazlatmak istiyorum lakin mobilyalarımı telef etmektende korkuyorum :)). En iyisi o iş biraz daha beklesin yada ben sadece çerçeve falan boyamakla yetineyim.
Kızımın doğum günü için zamanda daralıyor matruşkalarımı fırsat buldukça dikiyorum, dün pasta için biyerle konuştum şeker hamurundan olacak ve tabiki üzerinde matruşka figürü olacak, birde yine matruşkalı kurabiyeler unutulmadı onlarda yerini alacak pastanın yanında inşallah güzel olur herşey.



Gözler tamam sırada sırıtan agızlar var ♥


Bu da günün mutluluk sebebi hoşgeldiniz kızlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder