3 Mart 2014 Pazartesi

Hoşgeldin Mart

Yeni bir hafta, yeni şeyler, yeni heyecanlar en azından ben öyle umuyorum :).İyi düşün iyi olsun dimi. Haftasonunda havanın kapalı ve yağışlı olmasından ötürü yine bir avm'ye tıkıldık kaldık :( tabi bebek olunca mecburen onu üşütmemek için başka tercihimiz olmuyor yazı iple çekiyorum bu yüzden kapalı alandan bağımsız babamızdan bağımsız kızımla başbaşa çok şey yapacağız (inşallah).
  Bir doğumgünü için keçeden yastık ve süsler yaptığımdan daha önce söz etmiştim onların yanına bişey daha ekledim hatıra fotoğrafı için bir çerçeve yada herneyse işte :) ilk deneyimim olduğundan ufak tefek kusurlarım olabilir ama ben ortaya çıkan şeyi gerçekten sevdim.


 Dün hep okumayı ertelediğim bir kitaba başladım Kurt Seyt & Shura, 2 haftadır Kürk Mantolu Madonnayı bitiremeyen ben acaba bu kitabı yarın dizi başlayıncaya kadar bitirebilirmiyim :) İmkansızca,umutsuzca başladım işte kızım oldugundan beri kitap okumaya bir türlü zaman bulamıyorum ve kendimi bu konuda çok suçlu hissediyorum. Bu arada yarın kitabın dizisi başlıyor sabirsızlıkla bekliyordum bu diziyi, ben Nermin Bezmeni çok severim hele Auroranın İncileri ve Sır beni benden almıştı çok severek okumuştum ve etkisinde kalmıştım okumayanlara şiddetle tavsiyedir.
Yazımın başlığına hoşgeldin mart dedim ama marta dair bişey yazmadım :). Bu yıl mart kazma kürek yaktırmıycak anlaşılan ağaçlar pıtır pıtır açmaya başladı bile onları gördükçe mutlu oluyorum ama bir yandanda küresel ısınmadan ötürü yaşayamadığımız kışa üzülüyorum.Şöyle lapa lapa kar yağmadı ve toprak kar suyuna doyamadı yağmurun bile tadı yok.. Allah sonumuzu hayır etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder