6 Mart 2014 Perşembe

İkae Listesi

 Kızım yeni doğduğunda onun için bir oda hazırlamamıştık yatak odamda bir beşik ve dolaptan oluşan bir köşe hazırlamıştık sadece. Bir sürede yetti ama artan eşyaları yüzünden bir odaya ihtiyacı olduğuna karar verdik ve evin iki odasından birini ona hazırlamaya çalışıyoruz, daha doğrusu bu işle ben ilgileniyorum eşim finansör olarak bana katılıyor :). İkea sevdalısı biri olarak ordan bikaç eşya seçtim belki kızımıza doğumgünü hediyemiz (yetiştirebilirsek eğer) ona hazırlayacağımız oda olur çünkü hala karar verebilmiş değiliz hediye olayına. Öyle mavişli pembişli bebek odalarından hiçbir zaman hoşlanmadım  kızıma da beyaz ağırlıklı bir oda hazırlamayı planlıyorum ona eşlikçi renkler başta kırmızı olmak üzere bebek renkleri dışındaki tüm renkler olacak :) cıvıl cıvıl değilde küçük dokunuşlar şeklinde her renk olsun istiyorum.


 Küçücük bebeğin odasında bunun ne işi var demeyin sakın hem dekoratif olarak hemde yazıp çizmeye başladığında bunu kullansın istiyorum (inşallah)


Abaküsleri çok severim hemde kocaman :)


Bu da tercih ettiğim koltuk beni cezbeden yanı kılıflarının cıkıp yıkanabilir olması üstelik sıkıldığın zaman ikeadan farklı renkte kılıf alıp koltuğu yenileyebiliyorsun, benim gibi ruhu sıkılgan biri için bu harika


Vee halımızda bu geriye bir tek perde ve duvar rengine karar vermek kalıyor..  tüm öneri ve fikirlere açığım özellikle duvar rengi konusunda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder