18 Nisan 2014 Cuma

iyiki doğdun meleğim

Bir süredir hastaneydi doğum günü hazırlıklarıydı derken anca fırsat buldum blogumla ilgilenmeye. Öncelikle merak edenlere mesaj atanlara çok teşekkür ederim bazen sanal dostluklar gerçeklerinin önüne geciyor, iyiki burdayım iyiki burdasınız :)). Sağlık durumumdaki son durum ise cektiğim kol agrısının nedeni sol omuzumda köprücük kemiğimin altında oluşan ödemmiş zorlanmadan olmuş ilaçla ve dinlenmeyle geçecekmiş ama ben hala süt verdiğim için ne ilaç alabiliyorum doğru düzgün nede evdeki bıdıkla dinlenebiliyorum :)).Geçecek ama zaman alacak iyileşme dönemim..
Kızımın doğum gününün ilk aşamasını başarıyla atlattık çok şükür, ,ilk aşaması diyorum çünkü  iki kez kutlama olacak,ilki aileler ile ikincisi yakın dostlarımızla. Aileler ile olan kısım bizim için daha zahmetli ve yorucuydu birde kızım kalabalığı çok sevmeyince endişelerim iyice artmıştı ama neyseki korktuğum olmadı son misafir gidene kadar gülücükler saçarak gecenin yıldızı olmayı başardı minik melegim :).Dostlarımızla olan kısmınıda pazar günü kutlamayı planlıyoruz daha az kalabalık daha rahat bir ortam olacak inşallah..
Daha öncede bahsetmiştim kızımındoğum günü teması matruşka olacak diye becerebildiğim kadar bişeyler yaptım işte matruşkaya dair.


 Minik meleğim
pastamızda matruşkalı oldu :)


buda kızımın odasından minik bir kare detaylar için ayrıca bir post hazırlayacağım 


 hazırladıgım hatıra çerçevemiz


...


misafirlerimiz için hazırladığım lavanta keseleri ve anahtarlıklarımız 


musmutlu bir haftasonu diliyorum herkese :)

3 yorum:

  1. Güzel kızının yaş gününü kutluyorum sevdikleriyle beraber daha nice yıllara ,sana da çok geçmiş olsun sevindim önemli bir şey olmadığına.

    YanıtlaSil
  2. merhaba cok guzel olmus blogumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil