2 Nisan 2014 Çarşamba

Bugünlerde ben..

Kararsızlığın dibine vurmuş ben :(.Nefret ediyorum bu karar vermenin sancılı döneminden öylemi olsun böylemi olsun derken hiçbir şey neticeye bağlanmıyor.. Kafamı oyalamak için bişeyler yapıp duruyorum ama hiç verimli değilim..


 Yumak dergisi Filiz Türkocağı'nın özel sayısından matruşkaları işliyorum yada işlemek için çaba sarfediyorum malum evde anneye düşkün bi bıdık var :)


Kızımın d.günü için hazırladığım bebeklerimin içini lavanta ve elyafla doldurmaya başladım


            Çok başarılı olamasamda kitap okumaya çalışıyorum 'KURT SEYT VE SHURA'


salonumun renklerinin böyle olmasını istiyorum ama biraz zor gibi görünüyor :( napılmalı diye düşünüyorum


Çünkü mevcut halımın rengi böyle :((

2 yorum:

  1. Merhabalar canım buğünkü postta görmüşsündür heralde salon eşyalarımı boyadığımı salonda nerdeyse herşey değişecek sadece benimde senin gibi halılarım kalacak umarım aralarında çok kötü durmaz bu arada salon için düşündüğün renk kombinin çok güzel ,sevgilerimle.(yorum bölümünde kelime doğrulatmaca var eminim farkında değilsin kaldırırsan daha çok yorum gelecektir tekrar sevgiler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen düzeltiyorum :) uyarı için teşekkürler

      Sil