15 Temmuz 2014 Salı

Katya'nın Yazı

Yıllar önce yazarının cazibesine kapılıpta aldığım kitaplardan biri 'Katya'nın Yazı', daha önce birkaç kez başlayıp sıkılıp bıraktığım kitaplardan biriydi ama bu kez Puniccia'nın yaz okuma şenliği kapsamında okumaya karar verdim. Sanılmasınki bu etkinliğe katıldım :), kendimce bir liste oluşturdum ve okumaya çabalıyorum, evde bir ilgi arsızı olunca çok hakkını veremiyorum ama olsun anneliğin hakkını veriyorum bu ara :).
Kitap sadece 200 sayfa ama tüm hikaye son 50 sayfadaydı sanırım, gerçekten sonu iyi kurgulanmış. Genç bir doktorun 2. dünya savaşı arefesinde yaşadığı ilk aşkı ve savaş sonrası yaşadıklarını kaleme almasıyla hikaye başlıyor, bazı sayfalarda gereksiz uzunluktaki cümleler ve ayrıntılar kitaba odaklanmamı zorlaştırsa da akıl denen şeyin insana neler yaptırabileceği ile ilgili güzel bir kurgu vardı belki film olsaydı bu kitap daha ilginç olabilirdi diye düşündüm okurken sonu sürpriz fakat o son için gereksiz uzunlukta bir kitap olduğunu düşünüyorum yazarı hatırına okunabilir :)

Not: Canım yazı yazmak istemediği için bu aralar yokum buralarda, aslında taslakta noktalanmayı bekleyen bir sürü yazım var ama nihayete erdiripte yayımlayamıyorum :) affola, sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder